Inden du bestemmer dig for hvilken taletid, eller mobilt bredbånd udbyder du vil koble dig på er der nogle ting du kan starte med som gør du undgår mange irritationsmomenter senere hen.

10 Råd/Spørgsmål du bør stille dig selv, inden du vælger Taletid

  1. Vælg udbyder der har god dækning, der hvor du er mest.
  2. Tjek din sidste regning, hvad brugte du mest på SMS, Opkald eller data – der hvor dit forbrug er størst vælger du den billigste løsning
  3. Vurder om du vil spare penge på at købe taletidspakker
  4. Vær opmærksom på hvad den reelle pris er – mange priser er baseret på tilbud der varer x antal måneder. (Dobbelttjek)
  5. Betyder minimumsforbruget noget for dig?
  6. Sekund eller Minuttakst i opkald – Hvor lang tid varer dine opkald i gennemsnit?
  7. Kan det betale sig at skifte for dig, eller bør du blive ved dit nuværende produkt.
  8. Skal du snart have ny mobil – der er penge at hente “gratis” ved at vælge ny mobil med abonnement
  9. Ringer du nogensinde til udlandet?
  10. Læs vores beskrivelse af Selskabet inden du træffer dit endelige valg.

Vi anbefaler altid at tjekke flere selskaber inden du vælger hvilket abonnement du skal have, der kan være penge at spare. Da du betaler hver måned, så spare du penge hver måned. Ikke så dårligt vel?

Gennemgå de 10 punkter “10 gode råd Taletid” inden du vælger hvilken mobilselskab og mobilabonnement du skal have.

Du finder her et udvalg af Taletidspakker i Danmark pt.:

Gå listen igennem og se om der er et abonnement der passer dig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.